Hejdå


Ni har vi åkt längs den röda linjen (inte riktigt enligt den ursprungliga planen) nästan 500 mil genom Kina.

Det sämsta med resan enligt...
Athos: Att vi hade så ont om tid
Porthos: Mannen som sålde grejer mitt i natten på 22-timmarståget
Anne of Austria: Larven i russinpåsen på 22-timmarståget
Rochefort: Zhengzhou
Aramis: Att vi aldrig kom till Guilin

Det bästa med resan enligt...
Athos: När jag drack öl på Old Street Bar i Kunming
Porthos: När jag gick omkring i testaden i Kunming en hel dag
Anne of Austria: När jag gick omkring på olika marknader och köpte små fina saker
Rochefort: När jag hängde med mina vänner i Hongkong
Aramis: När jag hittade ett vildsvin på Wudangshan


Nu ska vi åka hem och krama våra familjer, äta riktigt bröd, sova i våra egna sängar och duscha i dricksvatten. Tack för att ni har läst vår blogg, det var väldigt roligt att skriva den. Vi ses i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Matilda B

Har varit väldigt roligt att läsa bloggen också!

Flyg försiktigt! Ses på Arlanda! =)

2011-07-22 @ 06:51:20
Postat av: Olle Brink

Ett stort TACK till de bloggare som har låtit oss följa med på språkresan till Kina. Vi har inte varit så flitiga med kommentarer, men var säkra på att bloggen har varit mycket uppskattad här hemma.

Väl mött på Arlanda

-- P

2011-07-22 @ 07:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0